المشاركات

عرض المشاركات من مايو, 2017

قصة الدكتورة الصيدلانية

قصة الدكتورة الصيدلانية قصة الدكتورة الصيدلانية الدكتورة الصيدلانية الجزء الأول دى قصة لوحدة صحبتى وفيها طبعا حاجات حقيقية وفيها حاجات من عندى انا واتمنى انها تعجبككم اسمى نهى 35 سنة صيدلانية على قدر كبير من الجمال بيضاء البشرة اشبه المطربة ساندى بس انا اطول منها شوية ومحجبة متزوجة وعندى ولد وبنت وجوزى مسافر بيشتعل فى قطر وانا والاولاد عايشين لوحدنا فى مصر واعانى كثيرا من الحرمان الجنسى لغياب زوجى المستمر . عندى صيدلية فى شارع جانبى بمصر الجديدة وزوجى مش بينزل مصر الا كل سنتين يقعد شهر ويسافر تانى . حدثت معى قصة من كام يوم وحبيت احكيها ليكم كنت فى يوم موجودة بالصيدلية بتاعتى واليوم ده من اوله كنت تعبانةاوى مش عارفة ليه ونفسى لو اى حد يجى يريحنى وينكنى حتى انا كنت ببص على كلاب الشارع واقول لو الكلب ده ييجى ويدينى الى عايزاه وارتاح فالمهم لقيت ولد دخل عليا الصيدلية عنده 16 سنة طلب دوا علشان البرد معرفش ليه الولد احلو فى عينى وقررت انى اظبط ميعاد معاه وبدات اكلمه واساله عن سنه واسمه قالى اسمه(......) وسنه 16 سنة وانه بيشتغل فى محل سمك بينضف السمك وانه عنده برد وعايز ا...

قصة عزة وكسها

قصة عزة وكسها قصة عزة وكسها عزة وكسها جزء (1) اسمى تريزا واعمل فى احد المصالح الحكوميه وكانت لى زميله اسمها عزه كنت احبها جدافهى صديقتى.وفى احد الايام مرضت وجاءت عزه لزيارتى فى المنزل ودخلت عندى وقدمت لها زوجى ناجى ثم ذهب لاحضار شيئا نشربه وبعد ان جاء لاحظت انه جلس معنا ولا حظت ان عيناه لا تغفل عن عزه لحظه وكان يبدو لطيفا جدا معها وان كنت ارى انه يتفحصها من رأسها الى قدميها ولاحظت هى ذلك فأرتبكت ونظرت الى بنطلونه فوجدت ذلك الانتفاخ الذى اعرفه جيدا انه زبره يشير الى عزه.وبعد يومين قال ناجى انه مضطر للذهاب فى عمل هام وانه خائف ان يتركنى وحيده واقترح ان احضر عزه لتكون بجانبى ولم يترك لى فرصه الكلام واخذ هاتفى المحمول واتصل بها وطلب منها ان تأتى لانى سوف اكون وحيده ولم ترفض عزه وبعد خروج زوجى جأت عزه واعتذرت منها لانى بتعبها معايا.وبالرغم من عمل زوجها فى السعوديه فقد كانت عزه شديدة الاناقه والاهتمام بنفسها ولم لا وهى فعلا جميله كما انها تمتلك جسد رائع وبزاز رهيبه فهى كبيره ولكن جميله كما ان طيزها متوسطه وشفايفها غير عاديه.وجاءت مرتديه بنطلون قماش تترجرج طيزها بداخله كلما سارت ...

قصة زينب المطلقة وابن الجيران

قصة زينب المطلقة وابن الجيران قصة زينب المطلقة وابن الجيران أنا فتاة عمري 23 سنه متزوجه وتطلقت منذ سنه وأعيش الآن مع أهلي حدثت لي هذه القصة منذ أربعة أشهر كان لنا جيران ولهم ابن عمره 25 سنه من عائله محترمة وأهله ميسوري الحال وكانت أخته صديقه لي قبل أن أتزوج منذ أيام الدراسة وكنت دائما أزورها وأجلس عندها قبل الزواج بعد طلاقي قل ذهابي لهم ولكني أزورها وفي أحد الأيام ذهب أهلي إلى زواج أحد أقاربي ورفضت أنا الذهاب لأنني لاأحب الإجتماعات بعد طلاقي فقررت الذهاب إلى إبنت جيراننا للجلوس عندها لأن أهلي لن يعودوا إلا في الصباح وبالفعل ذهب أهلي وبقيت أنا في المنزل في الساعة التاسعة طرقت باب منزلهم فرد علي الجرس ابنهم وعندما سألته عن أخته حضر وفتح لي الباب وأدخلني إلى المنزل فخلعت عباءتي كما اعتدت وجلست في صالة منزلهم أنتظر أخته وبعد دقائق معدود ه حضر ومعه كأس عصير فخجلت منه لأنني كنت بلا عباءة وحاولت أخذ عباءتي فقال لي بأنه لاداعي لذلك ووقف في وجهي وطلب مني الجلوس فجلست وسألته عن أخته فأخبرني بأن أهله مسافرون ولا يوجد أحد سواه إستغربت منه ذلك وطلبت الخروج لكنه رفض وطلب مني شرب الع...

قصة دعاء الدلوعة

قصة دعاء الدلوعة قصة دعاء الدلوعة قصتي مع دعاء الدلوعة الجزء الأول قصتي طويلة اوى وحقيقة تماما من خيال ولاهسرح لانها بصراحة اجمل من اي خيال او تأليف.اولا انا من القاهرة وسنى 26 سنة .ميسور الحال وساكن ف بيت عيلتنا وشغال ف محل ملابس جنبنا.قصتى من اول لينك حصلي ف موضوع الجنس وكدا بس دعاء بالذات كانت توب الستات والبنات ال لحد دلوقت شوفتها وحصلتلي بصراحة واثرت فيا لابعد الحدود ف حياتي ولفترة كبيرة.بدأت قصتي باختصار بسبب انى عاشق للسكس ومعرفش لي؟بحب الستات اوى ومش بعرف التعب ولا بعرف ازاي الراجل يزهق من الست .مش بشكر ف نفسي بس دى الصراحة.انى عاشق لكيان الست وبحب جسم الست بكل شئ فيه صوتها .ضحكتها.ريحتها.ريقها.طعم جسمها الطرى.لونها سواء ابيض او خمرى او حتى سودا.شعرها.بحب اوى قربى من الست لدرجة غريبة جدآ استحالة ست تتخيلها وهو دا سبب نزواتى كلها.بدات علاقتى مع دعاء من الفيس وباختصار كنت قاعد بالليل فاضى وحاسس بفراغ فقولت ادخل ع صفحات السكس ال ع الفيس اشوف واحدة ندردش سوا ونفضفض لان بحب اوى اسمع الست وتسمعنى ونتبادل الكلام عن الحرمان والحب والرغبة والجنس والعشرة والمتعة بين الرا...

قصة أنا و زوجة ابي

قصة أنا و زوجة ابي قصة أنا و زوجة ابي كان عمري 10 سنوات وكان لي اخت اكبر مني بخمس سنوات لما انفصل ابوي وامي فانتقلت للعيش عند جدي مع امي كان ابوي يزورنا كل شهر مره وكان كل مره يجيب لنا هدايا وكل شيء نطلبه بالنسبه لامي فجلست معانا لمدة ست شهور بس وتزوجت وطبعا احنا ظلينا عند جدي وكانت برضو تزورنا كل اسبوع كانت حياتنا طبيعيه وماحسينا بأي نقص المهم بعد ثلاث سنوات تزوجت اختي برضو وانتقلت لمدينه ثانيه ولما كان عمري سته عشر سنه زارني ابوي وقال لي انه قرر الزواج وانه اشترى فيلا وانا حاب اني اجي اسكن معاه طبعا وافقت انتقلت بعد كم شهر على زواجه كان حاط لي غرفه حلوه ومرتب لي كل شيء فيها كان ابوي متفهم جدا وكانت بالنسبه لي حياه جديده كل شيء اتمناه الاقيه . كانت زوجة ابوي اسمها دلال شكلها عادي يعني مو حلوه قصيره شوي وبيضاء وجسمها مليان وكانت دائما تلبس جلابيه بالبيت ماكان عندي اي مشاعر تجاهها يعني لا كرهتها ولا حبيتها كنت بحالي وهيا بحاله والشغاله كانت تلبي لي كل طلباتي من ملابس واكل وغيره المهم بعد كذا شهر طلع ابوي سفره كم يوم لاحظت وقتها انها كانت بغرفتها ...

قصة لبوه محتاره مع ابنها

قصة لبوه محتاره مع ابنها قصة لبوه محتاره مع ابنها الأم و الإبن فضل يسأل نفسة اية النوم الغريب دا ولو هي حاسة لية ما تصحاش وترحمني من العذاب اللى جوايا دي حكاية عضو ................... ؟ امة ست عمرها 45 سنة شخصيتها عنيفة جدا جوزها مات من 7 سنوات وعايشة هي وابنها هي بتعمل ممرضة في مستشفى وهو طالب في السنة الأخيرة في الجامعة .... دايما بينام معاها ع سرير واحد وكل يوم بيشوفها عروسة ادامة لبسها مثير في البيت انما برا هي ست محترمة جدا في لبسها حجاب وعارفة الأصوول دا عل حد وصفة ليها انما داخل المحيط الأسري بس تقفل باب الشقة مش الغرفة بتاعتها كانها مفيش حد معاها ماشية بقميص النوم وساعات تغير ملابسها اادامة وهي بتغسل بقي عارف كل حاجة فيها لون كلوتها اللى دايما باين من اعدتها في البيت او ادام التلفزيون جسمها بيبان كلة كل يوم يجي ينام متأخر كعادتة بعد الفيلم او بعد المذاكرة يطلع ع السرير لازم يحك فيها عشان يروح لأخر السرير ودي حاجة عادية انة يلمس بزازها ويطول الوقفة شوية وتبقى هي صحيا او نايمة اللي مش عادي ان زبة كل يوم في نص طيزها من ورا واقف عليها ويبقى هايجنن اية نوع انوم اللى...

قصة رامى وخالته ياسمين

قصة رامى وخالته ياسمين قصة رامى وخالته ياسمين انا اسمي رامي وعمري 20 سنه اروي لكم قصتي اليتي حصلت معي من حوالي شهر مع خالتي ياسمين التي تكبرني بربع سنوات انا وحيد امي وابي انا من الاردن وعايش انا وابوي امي في حي بسيط ذات يوم كنت انا في البيت اتفرج على التلفزيون وكان ابوي بشغله كانت الدنيا الضهر امي ردت وكانت المتصل خالتي ياسمين وقالت لأمي ان تروح تزورها لأن زوجها اكثر اوقته بالشغل وبنفس الوقت طلع لزرقهلشغل وراح يغيب ثلاث ايام اللمهم امي وافقت وقالت لها بمر عليك بعد العصر انا ورامي وامي حكت لي كل شي ورحنا بعد العصر عندها كانت خالتي تملك جسم رهيب جدآ بحيث انه يلفت انتبااه اي رجل يشوفها وكانت تملك عيون عسليات عمر يما شفت اجمل منهم وكانت تملك شعر اسووود وفيه خصل شقار وطويل جدآ بحيث اني يوم شفتها انصدمت لشده روعتها وجمالها وباني ما كنت منتبه لجمالها المده الي فاتت ممكن لأني ما كنت افهم بالدنيا ..اللمهم صرحت اشوي قامت امي دخزتني وقالت ما بدك تسلم على خالتك قلت امبلا وسلمت عليها ويااه شو اديها ناعمين ودافين لردجه اني طولت ونااا ماسكها وبعدين اقتربت مني وباستني من خدي انا دخت وكانت لب...